Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Κάτι που μου έμαθε η σχολή μου.

Λένε πως για κάθε σπουδαστή είναι μεγάλη τύχη αν έχει έστω και έναν χαρισματικό δάσκαλο στη διάρκεια των σπουδών του . Κορυφαίοι δημοσιογράφοι , άνθρωποι του Πνεύματος , ακαδημαϊκοί Δάσκαλοι είναι πολλοί από τους καθηγητές μου. Έτσι ,είναι φυσικό να παρασύρονται οι σπουδαστές σε ένα μαγευτικό ταξίδι γνώσης του επαγγέλματος ,της κοινωνίας ,αλλά και του εαυτού τους. 

Στη σχολή μου έμαθα να αγαπάω αυτό που κάνω. Η σωστή και έγκυρη ενημέρωση έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητας μου.Έμαθα το πως μία πληροφορία μπορεί εύκολα και γρήγορα να γίνει από το πουθενά παραπληροφόρηση και πως μπορούμε να το αποφύγουμε. Επίσης το πιο σημαντικό για μένα, είναι πως έχω μάθει από την αγαπημένη μου καθηγήτρια, να εκφράζω όσα συναισθήματα έχω στην ψυχή μου χωρίς φόβο και πάθος! Να τα βγάζω από μέσα μου, χωρίς να νιώθω ντροπή, ακριβώς γιατί μου ανήκουν και όλα αυτά είμαι εγώ η ίδια. Να εξωτερικεύω τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου την ίδια στιγμή.

Είμαι ακόμα στην αρχή. Παρ'όλα αυτα, πιστεύω πως έχω μάθει αρκετά χρήσιμα πράγματα και έχω πια γερές βάσεις! Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους καθηγητές μου, που εκτιμώ πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου