Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Σχόλιο πάνω σε άρθρο συμφοιτητή μου.

Μέρες εορτών. Το Χριστουγεννιάτικο κλίμα κυριαρχεί παντού, εμένα όμως με αφήνει παντελώς αδιάφορη, καθώς δεν έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα Χριστούγεννα. Ενόψει αυτών των εορτών, νιώθω πάντα μία μελαγχολία, η οποία δεν γνωρίζω πως προέκυψε. Παρ'ολα αυτά, διάβασα ένα άρθρο μιας συμφοιτήτριας μου, που με έκανε πιο αισιόδοξη και ίσως να περάσω καλύτερα αυτή τη φορά! Δίνει λοιπόν συμβουλές, για το πως μπορούμε να καταπολεμίσουμε την θλίψη των ημερών και να νιώσουμε καλύτερα, παραθέτοντας και απαριθμώντας πολύ απλούς και καθημερινούς τρόπους, ανέξοδους και ευχάριστους! Είναι ένα κείμενο, το οποίο προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλα τα "καλικατζαράκια" των Χριστουγέννων, ένα εκ των οποίων τυγχάνω και εγώ, αλλά και σε όλους εκείνους που αγαπάνε τα Χριστούγεννα και θέλουν να τα κάνουν καλύτερα για τους ίδιους και για τα άτομα που έχουν δίπλα τους. Τέλος, ο τρόπος γραφής της είναι απλός και ιδιαίτερος ταυτόχρονα, ένας εξαιρετικός συνδυασμός κατα τη γνώμη μου!

Το κείμενο είναι της Μαρκέλλας Χρυστοστόμου και θα το βρείτε εδώ: http://kinda-different.blogspot.gr/2013/12/blog-post_15.html.

*Διαβάσε και άλλα ενδιαφέροντα άρθρα στο blog της: http://kinda-different.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου