Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Christmas mood#2

ΕΕΕΕ....ΕΕΕΕΕΕΕ......Έεεερχονται λοιπόν ασυγκράτητα μου πλάσματα τα αγαπημένα σε όλους μας (σχεδόν), Χριστούγεννα! Οι δρόμοι της πόλης, μηδενός Δήμου εξαιρουμένου, γεμίζουν από φωτεινές γιρλάντες με αστεράκια, ελαφάκια και τα συναφή, που φέγγουν αλλού κίτρινο αλλού λευκό αλλού σιέλ, ανάλογα με τον λαμπτήρα που υπήρχε σε προσφορά. Αυτές οι γιρλάντες παραμένουν κρεμασμένες, ξεχασμένες, ξεχαρβαλωμένες, μέχρι τις Απόκριες αν όχι το Πάσχα, σε μερικά δε σημεία απλώς σβήνουν και μένουν εκεί, σκοτεινές, μέχρι τα επόμενα Χριστούγεννα!

*Τσιρκολί
Η έννοια “στολίζουμε” μ’ αφήνει από αδιάφορη έως ελαφρώς ενοχλημένη. Ακούω με προσοχή αυτούς που λένε ότι τα Χριστούγεννα είναι φτιαγμένα για να βασιλεύει το απόλυτο κιτς, αλλά δεν μπορώ να το ασπαστώ. Δέχομαι ότι υπάρχουν εξαιρετικά καλόγουστα στολίδια, κι ότι έχω πάει σε υπέροχα στολισμένα σπίτια, αλλά το δικό μου δεν έχει χώρο για δέντρο, γιρλάντες και κυρίως για φωτάκια στο μπαλκόνι.. Η γειτόνισσα απέναντι όμως έχει αντίθετη άποψη! Έχει στολίσει τα κάγκελα του μπαλκονιού της, με εκατοντάδες μπλε φωσφοριζέ φωτάκια που αναβοσβήνουν, φέγγουν μέσα από τα παντζούρια μου, πάνω στο κρεβάτι μου! Τώρα τη σκοτώνεις ή όχι; Καλέ τι είναι αυτά που λέω; Έρχονται Χριστούγενναα!!!

*H άλλη πλευρά..
Μπορεί η ατμόσφαιρα να είναι εορταστική, ωστόσο δίπλα στις στολισμένες βιτρίνες, ανάμεσα στα πολύχρωμα λαμπάκια ,εκατοντάδες είναι και φέτος οι άνθρωποι οι οποίοι θα περάσουν τα Χριστούγεννα στο δρόμο. Σπίτι τους ένα παγκάκι, μία γωνιά σε κάποιο πεζοδρόμιο, ένα σημείο της πόλης που να δίνει την αίσθηση της προφύλαξης από το κρύο. Και τώρα θα μου πεις, τώρα τους θυμήθηκες όλους εκείνους που δεν έχουν να φάνε,που στην κυριολεξία πεινάνε; Την απάντηση θα την κρατήσω για εμένα, πολύ βαθιά μέσα μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου