Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013


finally...christmas mood 3! 

Και τελικά οι μέρες που όλοι (σχεδόν) περιμέναμε..έφτασαν! Χριστούγεννα λοιπόν! Μέρες χαράς και ευτυχίας και μία ευκαιρία για πολλούς να ξεφύγουν από τη ρουτίνα της καθημερινότητας! Ως γνωστό καλικατζαράκι και όπως φάνηκε στα christmas mood 1 και christmas mood 2 (ας κάνω και λίγο διαφήμιση),δεν έχω μεγάλη συμπάθεια σε αυτή τη γιορτή. Ωστόσο αυτή τη χρονιά νιώθω κάπως διαφορετικά!

Η αλήθεια είναι πως ανυπομονούσα να δω τους δικούς μου ανθρώπους, φίλους αλλά και συγγενείς που μου είχαν λείψει και αγαπώ πολύ!Αυτή η λαχτάρα ίσως με έκανε να δω τα Χριστούγεννα με άλλο μάτι. Πήγα μία βόλτα στην κεντρική πλατεία του Ηρακλείου. Δέντρο δέκα μέτρων στολισμένο με κάθε λογής στολίδια και φωτάκια, καρουζέλ και αλογάκια, μικροί και μεγάλοι με αγιοβασιλίτικα σκουφάκια, παγοδρόμιο, ήταν λίγα από αυτά που αντίκρισα.Χριστουγεννιάτικο κλίμα. Το περίεργο; Για πρώτη φορά δεν έπαθα κρίση πανικού! Άραγε τι μου συμβαίνει;


Παραμονή Χριστουγέννων! Το κουδούνι όμως δεν χτύπησε ούτε για μία φορά για να μου πουν τα κάλαντα! Να ανησυχήσω; Με πήραν χαμπάρι; Τι γίνεται; Παρ'όλα αυτά, έβλεπα διάφορα post στο facebook, τα οποία αναφέρονταν σε παιδάκια που βγήκαν στις γειτονιές για να πουν τα κάλαντα. Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα να τα ακούσω κι εγώ! Πραγματικά....δεν με αναγνωρίζω!

Τώρα το μόνο που μας μένει είναι να περάσουμε όσο πιο όμορφα μπορούμε με τα αγαπημένα μας άτομα. Όλοι εμείς λοιπόν που δεν έχουμε ιδιαίτερη αδυναμία στα Χριστούγεννα ας κάνουμε μία προσπάθεια, γιατί λογικά κάπου φταίμε που δεν τα αγαπάμε. Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό;

Σε αυτό το σημείο ,ας ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου καλές γιορτές σε όλους, με χαρά, χαμόγελα, ευτυχία και υγεία πάνω απ'όλα! Ας ξεχάσουμε τα προβλήματα και τις σκοτούρες και ας γίνουμε για λίγο παιδιά! Όμως, ας μην ξεχνάμε ανθρώπους που μας έχουν ανάγκη. Όσο μπορούμε να βοηθήσουμε άτομα που στερούνται τα βασικά για την επιβίωσή τους. Υπάρχει και αυτή η πλευρά όπως όλοι γνωρίζουμε. Πιστεύω η ευαισθητοποίηση να είναι μεγάλη από όλους εμάς! Καλή χρονιά σε όλους!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου