Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013


Όνειρα και στιγμές! 



Χθες το βράδυ, ονειρεύτηκα στιγμές που δεν τις έχω βιώσει στην πραγματικότητα, αλλά με ανθρώπους πραγματικούς, τόσο από το παρόν μου , όσο και από το παρελθόν μου. Ανθρώπους που έχω να συναντήσω καιρό και είχαν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Δε ξέρω αν οφείλεται σε κάποιο απωθημένο ή απλά είναι κάτι το τυχαίο,όμως σίγουρα ήταν τόσο ζωντανό το όνειρο, που νόμιζα ότι το βίωνα εκείνη τη στιγμή.
 
Όνειρο είναι η βίωση μίας σειράς εικόνων, ήχων ή άλλων αισθήσεων, ιδεών, συναισθημάτων και μορφών που ενδεχομένως δημιουργούν μια, συνήθως αλλοπρόσαλλη, «ιστορία» κατά τη διάρκεια του ύπνου. Το περιεχόμενο των ονείρων δεν έχει συνήθως τη λογική αλληλουχία της φυσικής πραγματικότητας και είναι πέρα από τον συνειδητό έλεγχο αυτού που το βιώνει.
 
Είναι στιγμές που θέλεις το όνειρο που βλέπεις να τελειώσει όμως δεν έχεις τρόπο να το λήξεις. Ταράζεσαι,υδρώνεις,αγχώνεσαι, χτυπάει η καρδιά σου τόσο δυνατά, με αποτέλεσμα να ξυπνήσεις και να αναρωτιέσαι το λόγο που είδες την εκάστοτε ασυναρτησία. Από την άλλη, υπάρχουν όμως και στιγμές που αυτό που ονειρεύεσαι δεν θέλεις να τελειώσει. Γιατί; Τα γιατί ποικίλουν από άνθρωπο σε άνθρωπο. Κάποιος μπορεί να βλέπει πως είναι διακοπές σε ένα εξωτικό νησί, κάποιος άλλος πως είναι αγκαλιά με τον έρωτα της ζωής του, κάποιος άλλος πάλι πως κέρδισε το τζόκερ! Που ξέρεις;
 
Προσωπικά πιστεύω πως τα όνειρα εκτονώνουν τα απωθημένα μας. Πράγματα που δεν μπορούμε να κάνουμε και να πούμε,βλέπουμε στον ύπνο μας.Είναι πράγματα που κρατάμε και πνίγουμε, υποτίθεται μέσα μας, αλλά στην πραγματικότητα μόνο αυτό δεν συμβαίνει! Δεν "γλιτώνουμε" ποτέ από τα συναισθήματα μας και από γεγονότα που βρίσκονται στο υποσυνείδητο μας!Γιατί όμως φτάνουμε στο σημείο να τα μην εκφράζουμε αυτά που νιώθουμε; Ξεγελάμε τους άλλους ή τον ίδιο μας τον εαυτό; Πολλά αναπάντητα ερωτήματα λοιπόν..

Στο δικό μου το όνειρο όλα ήταν τόσο έντονα! Στην κυριολεξία δεν ήθελα να ξυπνίσω!Ξεκίνησε κάπως περίεργα,με βροχές και καταιγίδες για αρχή και εξελίχθηκε σε κάτι πολύ γλυκό τόσο ξαφνικά!Ήμουν σε ένα άλλο κόσμο και όλα ήταν τόσο όμορφα μα και παραμυθένια!Ήρθε λοιπόν ο δικός μου πρίγκιπας πάνω σε ένα άλογο!Ω,ναι!Όνειρο που χαρακτηρίζεται ως κλασσικό κλισεδάκι πολλών ονειροπόλων κοριτσιών. Όμως αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι, πως ποτέ δεν περίμενα, ούτε στην πραγματικότητα κάτι παρόμοιο, ούτε είμαι του ρομάντζου! Ο πρίγκιπας λένε πάνω σε άσπρο άλογο, είναι πάντα καλός οιονός. Λέτε να βρω κι εγώ τον πρίγκιπα μου; Είναι ίσως κάπου εκέι έξω και με ψάχνει! Ίσως έχει κολλήσει στην κίνηση, αυτή η Κιφισίας δεν παλεύεται! Ίσως δεν έχει που να παρκάρει την άμαξα.. Ίσως να έμαθε πως είμαι πολύ ιδιότροπη και άλλαξε πορεία.Αυτό είναι, το βρήκα! 

Μία συμβουλή για να ξεκινήσει όμορφα η μέρα! Να εκφράζετε όσο περισσότερο μπορείτε τα αισθήματα σας για να μην μένουν μόνο όνειρα! Έτσι κι αλλιώς, δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε! Και όταν ρισκάρουμε για τέτοιο λόγο, ξέρουμε πως έχουμε πάρει το πιο γλυκό ρίσκο της ζωής μας!
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου